Wednesday, January 19, 2011

Hari ni hari pertame aku pertama aku bertugas di kelas darjah 1 ibnu khaldun ,pengawas sekolahkan kenalah bertugas.ok ada sorang budak perempuan tu dia aku tengok macam tak suka duduk diam lepas tengok sini ,tengok sana pulak berapa kali beritahu pun aku dah tak ingat orang lain tak ada masalah pun macam dia tu.macam 2 benda budak darjah 1buat masa perhimpunan.masa rehat sorang budak lelaki tu dia terkurung dalam bilik stor sukan yang gelap tu.cerita dia macam ni dia tengah duk main sorok2 dengan kawan lepastu pada masa yang sama pintu bilik sukan tu terbuka jadi dia pun nyorok dalam tu,and then tukang kebun nak kunci pintu ,pekebun tu tak tahu pun yang budak tu ada dalam tu jadi kunci sajalah kan,lepastu tu budak tu pun menangis lepastu bila orang dengar dia menangis orang pun buka pintu bilik stor dia pun keluar sambil nangis .kesiankan kat budak tu.itui saja cerita saya hari ini ya bye6 :P :) :0!!!

No comments: